Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Saabklubben har ett nytt forum Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Jonathan
Deltagare

Ja va bra! Börjar faktiskt vänja mig med det här nya forumet istället för Tapatalk 😊

Roligt att höra det! 🙂

Nu är optimeringen av bilderna i detta forum på gång. Har ställt in så att nya bilder blir max 1920 x 1080 pixlar (bredd x höjd), även om man laddar upp större bilder. Har även putsat ytterligare lite på optimeringen av bildstorlekarna (i kB/MB). Kör nu en sista optimering av befintliga bilder (strax över 1000 bilder i nya forumet). Framöver kommer alla bilder optimeras på samma sätt automatiskt.

Har även ökat max filstorlek för uppladdning av bilder till 5 MB. Detta kommer jag hålla ett extra öga på här framöver. Om jag ser att det inte funkar, med automatisk storleksändring/optimering av bilder så kommer denna storlek att minska. Men jag hoppas vi slipper göra det, så ni enkelt kan ladda upp era bilder precis som ni vill.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng