Svar till: Saab 96 V4 1975: Bollen

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 V4 1975: Bollen Svar till: Saab 96 V4 1975: Bollen

Janne Hagnell
Moderator

Det var väldigt vilken dålig vecka Bollen har! Idag tankade jag fullt – och återigen sprutade det sista ut på marken…
Så det var bara att kasta sig under bilen där jag upptäckte att returledningen nästan var av! :-O
När jag fått bort den från bilen såg jag att den nog mest hängt kvar av gammal vana.

image

En rask moppetur till Mekonomem senare hade jag en ny slang att montera.

image

Den stora frågan är hur jag kunnat missa det när jag i vintras kollade på slangarna. Svaret är nog att man ser det man vill se. Jag upptäckte ju att slangklämman till huvudledningen var av och tänkte att jag hittat felet och, ja, slutade leta. Får väl ta det som ett lärospån…

96 V4 1975 ”Bollen”
96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng