Svar till: Prisbild på en 92b 1954

Forum Modellspecifika forum 92/93 Prisbild på en 92b 1954 Svar till: Prisbild på en 92b 1954

Jonas Åberg
Moderator

Dom ser man inte så ofta ute till försäljning. Men försök att gå baklänges. Vad kostar en fin? Hur mycket är det att göra vid bilen för att den ska bli riktigt fin?

Jag gissar lite. En fin och hel bil 100 000 -130 000:- Då jag tror inte att dom kommer upp i Sport priserna.

alltid svårt att gissa priset på en osedd bil, men den ligger nog ganska rätt. kanske tom att det finns prutmån..

De är min tanke..

jag letade själv efter ett objekt och dom låg mellan 12 000 – 28 000. OBJEKT. Ska det påpekas. Nu hade jag tur och fick tag på en ruskigt billigt för den skulle bara bort. Så jag är nu ägare ab just en 92B1954.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng