Svar till: Saab 96 V4 -77 (Allmänt underhåll och annat…)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 V4 -77 (Allmänt underhåll och annat…) Svar till: Saab 96 V4 -77 (Allmänt underhåll och annat…)

William
Deltagare

Andreas jag håller med dig, det är nog för att US-fronten är lite exotisk kanske. Men annars är alla 96ans utseende charmiga på sina sätt också 🙂 ..det kanske bästa med runda ljus är att grillen får lite extra välbehövlig bredd. 96an är ju väldigt smal så gör gott för proportionerna…

Janne, du slog huvudet på kommande bekymmer med speglarna! Retfullt har jag ju de moderna speglarna som sitter en bit ner på dörrsidan…. två alternativ egentligen;

1, jag anskaffar ett par original-speglar för V4 och borrar nya hål för dessa. med nackdelen att de gamla hålen med ev. skav m.m. syns. Mina dörrar är rätt dåligt lagade i nederkant så jag har egentligen inga skrupler att borra…

2, hitta ett icke-original alternativ som ändå ser bra ut som kan anpassas för hålbilden på mina dörrar. kanske någon form av runda speglar från nån annan europeisk bil.

Tips på lösning mottages tacksamt 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng