Svar till: Saab 99 GL-82 (15årsbilen)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 99 GL-82 (15årsbilen) Svar till: Saab 99 GL-82 (15årsbilen)

saab putte
Deltagare

Tja!

Nu har det grejats lite igen.

Jag har satt dit gummilisterna på insidan dörrarna,har även gjort rent dem samt smort in dem.
Fann även en hög med lite dekaler, pimpade till lite under huven 🙂

När det var färdigpimpat började jag med projekt uppfräschning av bagagerum. Har tagit bort asfaltsmattan samt tinnertvättat. Därefter blir det att snygga till lite gamla rostlagningar jag gjorde för typ 15 år sedan 🙂 Det ska slipas lite svets, har börjat.

Dem ditsvetsade plåtarna som är gröna är förövrigt rester från en gammal vw passat 🙂 Minns det som i går, haha. Polaren hade en grön passat ståendes på baksidan gården när vi var små. Den har vi lekt många timmar i :).

Ja idag leker man i gamla saabar. 🙂

Jaja! så är det, lite bilder på dagens mixter.

Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng