Svar till: Saab 96 V4 -77 (Allmänt underhåll och annat…)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 V4 -77 (Allmänt underhåll och annat…) Svar till: Saab 96 V4 -77 (Allmänt underhåll och annat…)

William
Deltagare

Jag övervägde Bullitspeglar, men jag slog istället till på nedan speglar i hopp om att sammanfoga foten från originalspegeln (som har ett vertikalt hål) med denna nyinköpta:

http://www.classicvw.se/backspegel-t1-67-rund-4-tum-1-/product_details.php/products_id/654

Får avvakta tills jag fått speglarna med fler bilder och om det ens kommer funka… :p

Tillsvidare så har jag börjat montera ny stereo då min 15 år gamla Sony har fått problem med CD-spelaren. Har velat byta några år nu, till en med bluetooth för att kunna lyssna på spotify m.m. och kravet är att det måste vara en Sony så jag kan återanvända ”joysticken” jag har vid ratten för att kunna fortsätta styra stereon utan att öppna handskfacket.

Provmonteringen gick inte helt perfekt, den bygger lite mer framåt än min gamla så kan inte stänga luckan längre 😮

IMG_2482

Dessbättre eftersom den nya stereon saknar CD och således bara är 10cm djup så öpnnar sig lite fler möjligheter för infällning. Har börjat snickra på en ny fästplåt. 🙂

IMG_2499

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng