Svar till: Saab 99 -79. Lister och skruv

Forum Modellspecifika forum 90/99 Saab 99 -79. Lister och skruv Svar till: Saab 99 -79. Lister och skruv

Adam76261
Deltagare

Har en fundering ang skärmkanter (ekonomiplåt), kommit över 2st skärmkanter till ett bra pris men undrar hur de passar.

Det är alltså höger och vänster bak jag kommit över (”korta modellen”), höger behöver bytas p.g.a tidigare ägare körde emot garageport.
MEN jag skulle även behöva byta vänster framskärm, inte hela utan säg en 2dm högt fram respektive bak på skärmen p.g.a fusklagning.

Är vänster bakskärm användbar till det? D.v.s är skärmarna liksidiga? Eller i alla fall så pass mycket att dom passar dom korta bitarna jag behöver i fram som sagt??

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng