Svar till: Lågt GLT og900 t16 / laddar dåligt överlag.

Forum Modellspecifika forum OG900 Lågt GLT og900 t16 / laddar dåligt överlag. Svar till: Lågt GLT og900 t16 / laddar dåligt överlag.

nylen
Deltagare

Någon som kan svara på om 2,5 ohm är godkänt värde?

Har lite planer för i sommar.

Lägga knacksensorn åt sidan för att se om bilen fortfarande spikar? detta lär väl gå? Indikerar inte KS att det är oljud borde det inte blinka(om det är det som ställer till allt) blinkar dioden endå ja då är det ej motorljud som ställer till. Dock kom jag på efterhand att knacksensorn indikerar spikningar på soppa relaterade saker oxå så denna kontroll fungerar väl inte ens?? Förslag? Är det bara knacksensorn som gör så dioden blinkar?

Ställa ner tändningen och se om det blir skillnad.

Ta lös spridarna och tvätta och rengöra dom, har en ultraljudstvätt från kjell.co som jag ska använda, fler tips på att få dom kliniskt ren? byta tätningar? demontera spridarna? Någon som har nya som jag får köpa?

Kan jag montera 431 spridare i detta skede för att testa? vad kan det bli för symptom?

Är jättetacksam för alla som hjälp och hoppas ni kan fortsätta hjälpa mig 😀

Kan tillägga att jag provat en annan LMM samt en NY ORIGINAL APC BOX från saabparts och det är samma tendens än..

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng