Svar till: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter

Forum Övrigt Projekt / Min bil Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter Svar till: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter

antonn
Deltagare

köpte min intercooler 2009 tror jag ”begagnad” av en kille som köpt den men aldrig använt den. så minns inte redigt hur stor den är.
har en 9-3 härva som sitter i hålet för RHD styrväxel – yes.

Behövde du inte förlänga härvan något? Vill minnas att jag inte tyckte att min räckte hela vägen.

Ikväll har jag hjälpt en karl att byta motor i sin og900 2.1. Bilen var oljesprutad i flera omgångar så den var kladdig men inget var fastrostat så det var rätt enkelt.
Bilen hade gått runt 40 tusen mil innan lådan gav upp och då köpte den här gubben bilen och ett motorpaket från en lågmilad 2.1a. Blev lite avis när allt var klart, bilen är riktigt fin och går kanon i motor och lådan är supertight! 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng