Svar till: Bränslepumpsrelä OG900 T8 -86

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses Bränslepumpsrelä OG900 T8 -86 Svar till: Bränslepumpsrelä OG900 T8 -86

saabaero
Deltagare

Men då kan jag med andra ord använda ett ”kort” relä? Eftersom jag ändå inte kör bilen på det sättet att jag ofta tangerar varvstopp. Det känns som att chansen att få tag på ett relä ökar rätt drastiskt då?

Det borde absolut funka med det kortare relät och det borde som sagt vara enklare att hitta.
Möjligen kan du behöva göra något mindre ingrepp i elsystemet, typ bygla nån kabel eller så men jag tror inte det.

Gissar att pin 50 är varvtalssignal från tändsystemet som går in i pumprelät som i sin tur bryter bränslepumpen vid övervarv.

Kanske det t.om. funkar med ett vanligt std relä ?
Bortsett från pin 50 och elektroniken kring den är det väl inget hokus-pokus i relät ?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng