Svar till: 9000 -98 A50 Hajen!

Forum Övrigt Projekt / Min bil 9000 -98 A50 Hajen! Svar till: 9000 -98 A50 Hajen!

oskarforsberg
Deltagare

Så ÄNTLIGEN har jag gått ner från 180-200% arbetsbörda och jobbar from nu bara heltid… Första steget var såklart att städa ur bilen, lägenheten mm och börja komma i ordning litegran också.
Har olja och filter kvar sen förra bilen som jag aldrig hann byta på tänkte att det skulle vara ett lagom em projekt idag. Men strandade då jag inte ens hittar oljefiltret på denna bil!

Nåja, imorgon åker jag och köper Haynes manual för 9000 så kanske ni slipper några dumma frågor. Jag har i alla fall monterat bakre högtalare med hjälp av monteringsplattor jag fick av Reine och några gamla högtalare jag hade hemma. Gjort en allmän översyn, damsugit bilen (ett skönt första steg), försökt få bukt med den irriterande fläkten som mäter temperaturen i bilen. Jag hade ingen silikonspray så tog WD40, dock utan något resultat.

Hoppas på bättre framfart under veckan!

99 -77 luftfjädring och förgasare
900i 8v -88 finbil
9000 2.0t -98 trimmad bruksbil

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng