Svar till: 9000 -98 A50 Hajen!

Forum Övrigt Projekt / Min bil 9000 -98 A50 Hajen! Svar till: 9000 -98 A50 Hajen!

oskarforsberg
Deltagare

Åkte på Saabträff i Uppsala igår, och då det bara var jag som dök upp passade jag på att ta lite bilder.

Nu tvättad och polerad, vaxningen hans inte med. Som synes är skärmarna mer kex än skärm kvar och fronten ser lite tråkig ut. Dimmiga ljus, mycket stenskott och lite rost som fastnat utanpå färgen.

Har också en fundering kring turbon, har inte haft någon turbobil förrut så det är ett nytt kapitel för mig. Ibland laddar den jättefint och trycker på som den skall och ibland känns det som att den inte laddar alls utan är jättetrött. Har varit så de senaste dagarna. Vad kan det bero på?

Jag har googlat lite för att hitta billiga kina delar, typ grillar, lampor mm som är 9000specifika men det verkar inte finnas något, varken billigt eller dyrt som inte är ”orginal” någon som har hittat en sida jag inte hittat?

DSCF1204

DSCF1202

DSCF1201

DSCF1198

99 -77 luftfjädring och förgasare
900i 8v -88 finbil
9000 2.0t -98 trimmad bruksbil

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng