Svar till: Sett på gatan!

Forum Övrigt Allmänt Sett på gatan! Svar till: Sett på gatan!

skomakarn
Deltagare

Är på en liten semestersväng och har råkat på ett par bilar.
Första bil(d)en är från Visingsö där vi hyrde cyklar. Skulle ner till södra udden och kolla in Näs slottsruin. Cyklade förbi en ng 900 Talladega som, med tanke på gräset runt bilen, hade stått där ett tag. Värd att rädda kanske?
Sen råkade jag på en 95:a med en något annorlunda färgsättning. Pratade lite med föraren och fick reda på att de höll på med en tv-produktion. Miffo-tv hette den visst. Det skulle vara reportage från en roadtrip genom Sverige så de hade varit från norr till söder med bilen. Den rök rejält så när jag först såg den på avstånd trodde jag det var en tvåtaktare! Fick reda på av en killen med filmkameran att han vid nåt tillfälle fått i både ettan och backen samtidigt och att växellådan började bli svårhanterlig. Två skyltdockor i baksätet var statister. 🙂

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng