Svar till: Precis köpt gubbil – Allmänna (…och inte särskilt allmänna) frågetecken

Forum Modellspecifika forum OG900 Precis köpt gubbil – Allmänna (…och inte särskilt allmänna) frågetecken Svar till: Precis köpt gubbil – Allmänna (…och inte särskilt allmänna) frågetecken

Anders Forsberg
Deltagare

Keeping busy…

Lyckades få tag på en instrumentbräda utan sprickor (originalet hade nog tvåsiffrigt, syns lite grann på bild) i helgen. Fick också monterat denna i söndags kväll.
Bilder kommer när jag hyfsat till högtalargallren!

Idag fick jag hem lite grejer från Mekonomen och Orio. Närmare bestämt ny reflektor (vilket den gode besiktingsmannen såg som ett krav), 2x blinkers fram och ett bakljus.
Oljefilter, tändstift och luftfilter ligger också och väntar i en påse…

Blev inte så våldsamt mycket uträttat på den lilla tid jag hade ikväll, men reflektorn och en av blinkersen kom på plats.
Och när jag ändå var på den sidan och höll på så såg jag till att gnugga bort det lilla kantskrapet som stört mig sedan jag lyckades få stötfångarna att skifta från ljusgrått till (nästan) svart. Tidigare syntes det knappt, utan smälte bara in i allt det ljusa.
Fint våtslippapper gjorde dock susen!

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng