Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Saabklubben har ett nytt forum Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Jonathan
Deltagare

Det har varit lite tyst från mig i denna tråd ett tag nu. Det innebär inte att jag inte har följt tråden och läst era kommentarer och önskemål, tvärtom. Jag har dock haft en del annat att göra för klubben och hemsidan/forumet har ändå fungerat rätt så bra nu.

Faktum är att jag under en längre tid har arbetat, och fortfarande gör så, med en helt ny design/utseende för vår hemsida och forum. Nuvarande design är trevlig, snabb och så. Men den fungerar mindre bra med små (mobila) och stora skärmar. Forumet har även blivit ett hopkok av funktioner/hack, som är svårt att underhålla och uppdatera.

Så jag håller på att göra om och göra rätt. Detta innan vi integrerar vår medlemshantering och den nya webbshopen här. På så sätt blir det rätt från början och enkelt att hålla efter även för andra än mig.

Ni får gärna fortsätta rapportera era önskemål här, men om det inte brinner så kommer jag inte göra något åt det med nuvarande hemsida/forum. Jag fokuserar istället på den nya designen. När den är klar kan jag inte svara på idag, men det är min främsta uppgift för klubben nu.

Passar även på att ta bort den globala ”klistringen” av denna tråd här nu.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng