Svar till: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter

Forum Övrigt Projekt / Min bil Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter Svar till: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter

antonn
Deltagare

Ja, det blev en ganska bra liten tur, hade jag inte åkt så hade jag bara legat i soffan ändå säkert så det var bra att jag for iväg.
Nära! Vingen fick jag ge hela 100kr för och det var ju mycket på grund av det som jag åkte upp till Umeå. Pengen jag fick när jag sålde brorsans turbo täckte nästan hela resan med bränsle, mat och delar, så jag offrade bara lite tid på att skruva bort turbon och sen köra upp i princip. Helt klart värt det med tanke på att jag letat ett tag.

Det är dock en spricka i vingens nederkant men det bör inte vara några problem att få den bra igen, lite lim och spackel innan lack tror jag ska räcka. Gummit är tack och lov i rätt bra skick! 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng