Svar till: Saab 96 V4 1975: Bollen

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 V4 1975: Bollen Svar till: Saab 96 V4 1975: Bollen

Janne Hagnell
Moderator

Inspirerad av att ha sett hur ett proffs jobbar gav jag mig idag på Bollens tak med det här på forumet rekommenderade Macguires Ultimate Compound. Och visst blev det djup glans, och det snabbt som en ostmacka också! 🙂
MEN när jag hade jobbat mig runt taket och tittade på den första biten jag hade gjort undrade jag hur jag hade kunnat missa ett par fläckar. Insåg att det hade jag inte – oxiden var redan på väg tillbaka! :-O
Nåväl, jag testade även en lite oortodox metod på bakstammen mellan ruta och baklucka, får se om det kan vara en väg att gå. Blankt direkt blev det, iaf. 🙂

96 V4 1975 ”Bollen”
96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng