Svar till: Saab 99 -83 (Original)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 99 -83 (Original) Svar till: Saab 99 -83 (Original)

Jonathan
Deltagare

Måste passa på att säga att jag inte är riktigt förtjust i sättet att lägga upp bilder i texten, för att det går ej längre att göra, antar att forumet fortsatt lider av lite barnsjukdomar och hoppas på att det snart löser sig.

Jo, det är fullt möjligt att ”placera” bilder inom inlägg. Klicka bara på ”Välj fil” och leta upp din bild som vanligt. Sedan klickar du på ”Infoga i innehåll”, så genereras en bildkod. Denna placerar du där bilden ska visas i ditt inlägg.

Saab-Logo-1

Sen tycker jag du ska lägga på ett kol med den bruna här nu. Vill ju se den på en av våra onsdagsträffar i Stockholm innan sommaren är över! 🙂

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng