Svar till: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter

Forum Övrigt Projekt / Min bil Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter Svar till: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter

antonn
Deltagare

har du bogserögglorna kvar är intercoolern för liten 😉
det tar sig!
löda styrboxen är riktigt trist.
sitter en kamkedjesläpa i ventilkåpan så du vet, rätt billig med :)
men har du svart tändkasett?

Den är inte lika hög som din men ser ut att vara liknande i bredd 🙂 Det var ganska precis så jag fick dit den utan att huvlåset tar i intercoolern och då är jag nöjd!
Löda styrboxen är lite pillrigt men det blev både snyggt och snabbt avklarat på andra försöket på boxen i min 9000. Dock klagade någon såklart på att jag hade använt kabel istället för att löda en brygga, får se hur jag gör den här gången.
Kamkedjesläpan i kåpan är jag medveten om, går den att byta menar du? I så fall har jag en beg släpa som jag kan trixa dit (kom ihåg att det är ett budgetbygge)
Japp, det är svart kassett! Jag kommer väl byta till en röd när bilen tas i bruk, Har sett så många T5-bilar köras med svart kassett så för provstarter och små testrundor är det nog inga problem 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng