Svar till: ABS-ackumulator byte, hur göra?

Forum Modellspecifika forum OG900 ABS-ackumulator byte, hur göra? Svar till: ABS-ackumulator byte, hur göra?

turbocab
Deltagare

Ja jag håller med, det är större på 900. Jag kanske är ute och cyklar nu, men det verkar vara mindre på generation 1, 1990 års modell också. Har ägt två 1990or, och det lyser mkt kortare tid vid uppstart på dom. På samtliga 1991 och framåt jag ägt (Eh, minst 5-6 st….) så har ABS betett sig annorlunda och lyst mkt längre vid uppstart mm. Så nån skillnad är det kanske på 1990 Vs senare?

Intressant med vakten där, jag tycker min pump startar ofta vid körning, men den går aldrig länge. Skulle ju kunna indikera att trycket eg är mkt bra men att systemet tror att det är dålig. Spannet är minskat liksom.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng