Svar till: Precis köpt gubbil – Allmänna (…och inte särskilt allmänna) frågetecken

Forum Modellspecifika forum OG900 Precis köpt gubbil – Allmänna (…och inte särskilt allmänna) frågetecken Svar till: Precis köpt gubbil – Allmänna (…och inte särskilt allmänna) frågetecken

Anders Forsberg
Deltagare

Åssåvadedethärme… Taket.
Hur i hela j-vla h-lvete är det tänkt att man ska få ut detta på en 900i sedan?
Har givetvis läst guiden här, men den är för en 99:a, och även om det känns som om allting är snarlikt så får jag inte rätt på det!
Har plockat förarstolen, som det står i guiden, men trots detta så är jag i alla fall 20cm fel.

Lite mindre sprött än plasten som tidigare nämnts, men fortfarande rejält ömtåligt. Tyckte därför att det var bättre att fråga om tips här innan jag freestylar alltför mycket.
Någon som gjort detta på en sedan?

Nu har jag iofs beställt tyg redan, men det var en av mekanikerna på mitt jobb som sade att det fortfarande går att få tag i hela takskivor från de gamla Saab-återförsäljarna… Stimmt?
…och i så fall – någon som har en aning om kostnad?
I och med att detta stöts lite i kanterna – hur man än beter sig – så kanske det är lika bra att slänga in ett helt nytt. Om det nu finns att tillgå.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng