Svar till: Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!!

Forum Modellspecifika forum OG900 Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!! Svar till: Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!!

tuborg
Deltagare

Idag bär det av efter BPC7ES i stället för BPCR7ES.
Jag har lite andra erfarenheter med tänddelar. Stiften finns bara en sort NGK. Jag testade några ”top of the line” stift, dyra! De funkade ok i 100 mil ungefär, sedan dess har det bara varit NGK. Däremot har jag använt Bosch tändkablar i säkert 15-20000 mil utan bekymmer. Med rotor och lock har jag andra erfarenheter, jag har kört med precis vad som helst och det har fungerat, SAAB original, BIltema och vad som funnits tillhands allt har fungerat om det varit helt.
Men på stiftsidan är de känsliga, liksom alla andra Saabar jag har haft och har.

Tuborg

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng