Svar till: Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!!

Forum Modellspecifika forum OG900 Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!! Svar till: Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!!

tuborg
Deltagare

Jag hade lite funderingar på om det kan vara bränsleledningen. Jag tittade vid bränslepumpen och där såg den lite strypt ut gick i en båge över gummikanten som håller bensinpumpen. Den såg helt klart lite platt ut. Jag försökte klämma den lite med en svetstång och gasa. Hände väl inte mycket men den var helt klart klämd.
Om man ska byta bränsleröret ( det är av plast hela vägen ). Är det sådan man kan köpa på Mekonomen? Ska man skära loss nipplarna och krympa på dem med värme på den nya slangen i så fall eller hur funkar det?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng