Svar till: Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!!

Forum Modellspecifika forum OG900 Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!! Svar till: Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!!

tuborg
Deltagare

Jag tror den gick halvt ok i alla fall. Jag har inget minne av att den gick så här risigt i alla fall.
Jag testade rören från luftfiltret upp till spjällhuset med en bakvänd dammsugare. Det verkade tätt det var bara en skarv som bubblade lite när jag sprayade diskmedelsvatten på den.
Intercoolern hade jag av liksom alla rör och besiktade dem okulärt och blåste i dem och allt ser helt och tätt ut.
Tändmodulen inbillar jag mig är hel. De gånger jag har varit med om att de pajat har de blivit heldöda – ingen gnista över huvud taget.
LMM har jag bonntestat genom att dra ut kontakten: Bilen går om möjligt sämre då.
Testade med en LMM från skroten – den gick sämre. Det är detta som är kruxet, jag skulle kunna köpa tio begagnade LMM tex, alla kan ju vara sönder utan att jag vet det och går vidare med något annat i felsökningen.
Därför hade det varit kul att testa med en bil som funkar och låna delar från den när man vet att det fungerar.
Bränsleboxen verkar oavsett vad hopplös att hitta, den finns inte på bildelsbasen i alla fall. Då får man kanske byta en massa grejer, de är väl inte likadana någon av dem?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng