Svar till: Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!!

Forum Modellspecifika forum OG900 Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!! Svar till: Aero -84 pärlemor går illa, lmm? PROBLEMET LÖST!!!

tuborg
Deltagare

Jag har trycksatt bit för bit i kväll men har inte haft möjlighet att mäta hur mycket tryck jag hade på. Jag kopplade renblåsningsmunstycket till slangen från magnetventilen och tätade mindre sektioner åt gången med burkar som jag spände fast vid slangändarna framför LMM och framför intercoolern.
Det pös en del vid slanganslutningen vid turbon som leder till det svarta metallröret till intercoolern. Men trycket var nog ganska bra också en av burkarna for iväg av trycket. Så nu inbillar jag mig att det är ganska tätt där.
I morgon ska jag trycksätta insugningsgrenröret och se vad det ger vid handen.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng