Svar till: Läckage Värmepaket?

Forum Modellspecifika forum 90/99 Läckage Värmepaket? Svar till: Läckage Värmepaket?

saab95v4
Deltagare

Tack för svar, visade sig inte vara något fel. Glömde av att jag gjorde en grej som orsakade vatten på gummimattan inne mot hjulhuset.

Nu till något annat.

Finns det någon som kan bjucka på ett par bilder hur det ska se ut i bagageutrymmet på 99an (jag har en -79 som sagt om det spelar någon roll.)
Den har lagats i skärmarna och jag har känslan av att allt inte sattes tillbaka inredningsmässigt.
Den enda inredning jag har är en brun ”skinnmatta” på ”golvet” och under verktygen (dvs vänster om reservhjul.)

Det jag vet att jag saknar är höljet för reservhjulet, men känns som att det har funnits mer som sagt.

Och jag söker alltså bilder/info om hur det såg ut från fabrik och inte hemmasnickrad inredning även om det är fint.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng