Svar till: 99 -77 Humlan!

Forum Övrigt Projekt / Min bil 99 -77 Humlan! Svar till: 99 -77 Humlan!

oskarforsberg
Deltagare

Jag har varit ute och undersökt lite närmare nu. Sitter luftbälgar bakpå som skall vara orginal, kompressor och allting fungerar men läcker lite.
Hittade dock läckan ganska snabbt bakom instrumentet. Sitter något annat spännande ovanför, den har jag dock inte lyckats starta.

2015-10-11-15.43.50

Jag har påbörjat monteringen av samtliga inredningsdetaljer då ingenting sitter fast med mer än en skruv, blir lite som pussel då det finns en låda med alla skruvar i och massor med olika hål där de kanske passar…

Vad tror ni om den svarta inredningen här, är den svart i orginal? Ser verkligen ut som att någon har spraymålat den.

2015-10-11-15.43.33

Och någon som vet vad denna knappen är till för? Oklar funktion, förrutom att den lyser när den är fullt utdragen 😛

2015-10-11-15.48.04

99 -77 luftfjädring och förgasare
900i 8v -88 finbil
9000 2.0t -98 trimmad bruksbil

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng