Svar till: Ingen tändpuls 900 T8 -85

Forum Modellspecifika forum OG900 Ingen tändpuls 900 T8 -85 Svar till: Ingen tändpuls 900 T8 -85

tuborg
Deltagare

Har haft liknande problem, fast med LMM. Testade en begagnad bilen gick inte bättre så jag gick vidare med felsökningen. När jag gått runt ett varv med felsökning testade jag en annan LMM och då gick bilen.
Jag vet inte vilken ekonomi du har men hade jag varit du hade jag köpt en ny hallgivare, de finns på Mekonomen. Kolla bara diametern på det där ”spalthjulet” eller vad det kan heta, så att det stämmer överens med din fördelare.
Jag skulle sätta en slant på att det är hallgivaren. Det är en fintrådig liten mikrofonspole, som tonhuvudet på en gammal bandspelare. Du ser ut att ha bytt allt utom den.
723 kr
Var försiktig när du monterar ”spalthjulet” så inte det kröks.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng