Svar till: 99 -77 Humlan!

Forum Övrigt Projekt / Min bil 99 -77 Humlan! Svar till: 99 -77 Humlan!

oskarforsberg
Deltagare

Varit nere i ett riktigt garage idag och rensat en del. Mest i kabelhärvan där Patrik gjorde ett grymt jobb med att sortera ut vilken kabel som går var och nu har jag alla funktioner, blinkers, hel/halvljus mm. visade sig att hel och halvljuset varit inkopplat på P-ljuset.
Bytt olja, men blev lite förmycket. Hällde i en 4l dunk, men tydligen toppades det lite väl.
Försökt rensa och bara städa upp inuti och bilda sig en uppfattning om vad som finns och i vilket skick. Jävligt lite rost, men tyvärr väldigt många dåliga lösningar och saker som inte är gjorda ordentligt. Verkar vara standard på de bilar jag köper!
Kvar till besiktningen är nu bara bilbälte bak, framkofåbgare och att sätta fast stolarna. Men det måste bli nya stolar, jag klarar inte av dessa.
Ska också få fixat luftbälgarna, det systemet är inte tätt ännu.

image

99 -77 luftfjädring och förgasare
900i 8v -88 finbil
9000 2.0t -98 trimmad bruksbil

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng