Svar till: 99 -77 Humlan!

Forum Övrigt Projekt / Min bil 99 -77 Humlan! Svar till: 99 -77 Humlan!

oskarforsberg
Deltagare

Eller hur Janne! Jag varken kan eller vill svetsa, så därför skiter jag i det, men vill fortfarande har rostfria billiga bilar 😛

Jag blir bara så trött ibland av att se dessa jävla skitlösningar! Tvåtaktaren jag hade var ju värst, alla kategorier, men denna kommer nära. Stolar fastsatta med buntband, baksätet inte fast överhuvudtaget, bältesbultarna fastdragna för hand, hängade trådar som är aktiva, osv.

Imorgon blir det delmoment två, då ska inredningen ur och det skall dras lite ny slang och el bakåt, tänkte sätta mattan och inredningen på plats ordentligt efter det. Jag funderar på att ta bort mittkonsollen och förvara alla instrument i instrumentpanelen. Det ser ut som att det skall vara ljus i underkant på denna, då det finns gröna transparanta luckor där. Någon som kan bekräfta?

Och hur gör jag på bästa sätt för att demontera instrumentpanelen? (Har fortfarande ingen VHB för denna sorry)

99 -77 luftfjädring och förgasare
900i 8v -88 finbil
9000 2.0t -98 trimmad bruksbil

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng