Svar till: Utmaning: Breda skärmkantslister

Forum Modellspecifika forum OG900 Utmaning: Breda skärmkantslister Svar till: Utmaning: Breda skärmkantslister

Ståhlbom
Deltagare

Det är inte vår styrelse som beslutar vilka nya delar som ska tillverkas. Styrelsen fokuserar snarare på större ekonomiska beslut, t ex för budget/inköp. Ansvaret för att bestämma/ta fram nya delar ligger hos vår reservdelsman, i samråd med arbetsgrupper bestående av medlemmar med goda kunskaper om olika bilmodeller.

Tack för trådlänken, visste inte att det finns en tråd för såna frågor – jag tar och skriver inlägg där! 🙂

Jag citerar e-post jag fick från Saabklubbens reservdelsman:
”För dagen finns det inget beslut på nytillverkning av den bredare listen till standard 90,an och Aeromodellerna.
Men vi ska ta upp fråga i reservdelsgruppen och till styrelsen.”

Det är därför jag skrev som jag skrev för jag uppfattade av svaret att reservdelsfrågor behandlas även av styrelsen men tack för rättelsen.

Men utmaningen kvarstår, jag tror att ju fler som frågar efter dessa bredare skärmkantslisterna ju mer motiverar det en nytillverkning.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng