Svar till: #257# 2002 9-3 Sport E

Forum Övrigt Projekt / Min bil #257# 2002 9-3 Sport E Svar till: #257# 2002 9-3 Sport E

Ståhlbom
Deltagare

Kära ”Ståhlis” – även du har din egen <em class=”d4pbbc-italic”>fetisch mig veterligen 😛

Va, vilken fetisch har jag?!?

😉 Nej då, alla har väl någon form av fetisch mer eller mindre.

Det som jag häpnar över dig är att du orkar göra all-in på i stort sett alla bilar, även på Saabar utan någon speciell historia eller speciell modell t.ex. og900 Pearl-Aero.
9-3 Viggen kan jag förstå att man gör all-in för att rädda bilen men en og9-3 är väl inte speciell ändå gör du all-in.
Det är just det som jag imponeras av.

Dessutom när man ser inne i ditt garage, till vänster här i bilden:

Makalös ordning och reda.
Du är perfektionist ut i fingerspetsarna.
Jag är också perfektionist men här möter jag min överman onekligen 🙂

Absolut inget negativt menat utan det är bra med ordning och reda och det är imponerande med all din energi.
Och absolut ska man ha sysselsättning, det är klart mycket bättre att meka i garaget än att sitta och glo på teve.

Lycka till med all-in:et och jo, jag vet hur bekväm og9-5 är, jag har ägt en 9-5 Vector MY05 en kort tid – sjuklig bekväm bil ändock med bra köregenskaper! 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng