Svar till: Inkoppling farthållare

Forum Modellspecifika forum OG900 Inkoppling farthållare Svar till: Inkoppling farthållare

M.Broberg
Deltagare

jag har inte läst om nån som fått det att funka med 2 stift till Trionic och jag har testat själv och inte fått det att funka. Trionic känner inga pulser utan snarare en konstant spänning vilket blir skumt när det är sinus.

jag har monterat en 9000 hastighetsmätare som konverterar signalen (hastighetsgivaren på 9000 skickar ut sinusvåg och ut från mätaren går en fyrkantsvåg till trionic)

borde vara tips till nån som ska köra tironic och vill ha hastighetssignal utan bra mätarhus, en ABS givare och en 9000 hastighetsmätare borde lösa biffen om nu inte ABS givaren redan skickar rätt signal.

9000 mätaren är ett bra filter =)

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng