Svar till: SAAB 900 T8 "Lukas CU 14,1" 1987

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 900 T8 "Lukas CU 14,1" 1987 Svar till: SAAB 900 T8 "Lukas CU 14,1" 1987

saab putte
Deltagare

2010 satte jag i ett mätarhus med egensvarvade kromringar, samt en turbomätare och varvräknare av äldre variant. Detta var i samband med att jag monterade en träpanel.

Träpanelen våtslipades och polerades upp.

Även en askkopp i trä fick lite vård.

En träknopp renoverades och sattes i med. Har renoverat flera så jag brukar skifta imellanåt, sitter lite olika emblem på dem, det som skiljer.

Här är sidopanelen bak, egengjord trälist och mjukt konstläder inlägg.

Först körde jag med en Nardi träratt samt en egensvarvad växelknopp i matchande stil, den är gjord i alumec samt bakelit, blir som trä nästan.

Senaste trädetaljen jag satte i var denna hemgjorda list på luckan. Finns bild på denna i tråden längre upp med. Luckan är lite ihopplock från olika årgångar.

Detta är min hemgjorda variant på skinninlägg i dörrpanelen, samt hemgjord trälist då.

En liten helhetsbild taget 2011 tror jag.

Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng