Svar till: Saab 96 V4 1975: Bollen

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 V4 1975: Bollen Svar till: Saab 96 V4 1975: Bollen

Janne Hagnell
Moderator

Hade hoppats på att bli färdigsvetsad idag, men icke. Svetsen funkade lika bra, eller dåligt, som förra gången, mao gick det ok att svetsa på högsta läget. Nu höll även husets säkringar, så det var inte det som var felet. Kanske det finns säkringar inne i svetsen och någon av dem har brunnit av? Nåja, felsökning får vänta tills jag är färdig med vinterns svetsande.
Förutom att jag inte blev klar upptäckte jag att tröskelns bakände var helt upprostad fram till den lagning som gjorts från hjulhuset. Hur har jag lyckats missa detta förut?! Så nu ökade arbetsmängden igen…

96 V4 1975 ”Bollen”
96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng