Svar till: Skillnader växellåda

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Skillnader växellåda Svar till: Skillnader växellåda

sonettlll
Deltagare

Enligt VHB ändrades diffen o splinesen efter nr F 68929, det bör ha varit under -67 eller -68. Din låda med nr F 192402 måste vara väldigt tidig (-69 ?), jag har en låda som heter F 305085, alltså före -76, och jag har en som heter F 395045, den vet jag är en -77. När det gäller utväxling hade jag för många år sedan en rejält trimmad -66 tt, med 7:38 och SP1, mycket trevlig att köra men varvade för mycket på landsväg, 8:39 och SP1 låter som ett bra val.
Fråga till Fuling, går det att få tag på en 9:38? Har stort behov av en sådan till Sonetten, kontakta gärna mig
Med vänlig hälsning Mats

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng