Svar till: Sugen på en fulltryckare

Forum Modellspecifika forum OG900 Sugen på en fulltryckare Svar till: Sugen på en fulltryckare

turbocab
Deltagare

Jodå, 900S med lättryckaren och Aerokit finns utomlands, Italien och Tyskland skulle jag säga är dom inte helt ovanliga i. Framför allt Italien.

Gällande Aero 1991-93 så är det ju inte gott om dom längre – jag skulle gissa 20 nånting bilar totalt kvar i landet, om ens det. Och dom flesta hålls hårt i av entusiaster idag. IBland dyker det upp på Blocket nån, men då får man vara snabb och ha lite tur. Kolla i Italien – där hittade jag ju min gamla blå!

Cabsäsongen börjar nu, en fulltryckar-cab brukar inte vara så svårt hitta, men priserna är väl nånstans runt 100 idag, beroende på skick såklart. Aeros ligger högre, dom få som finns. Tyvärr så har ju priserna dragit iväg rejält på fina og900 Turbo, i princip är det väl en dubbling i alla fall vi upplevt på 5-6 år, sen Saab försvann.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng