Svar till: Frågor om stereo och högtalare i 99:a?

Forum Modellspecifika forum 90/99 Frågor om stereo och högtalare i 99:a? Svar till: Frågor om stereo och högtalare i 99:a?

EAAS
Deltagare

Okej. Ja, jag hade ju tur och hittade en uppsättning ISO-kontakter i en verktygslåda när jag städade lite, så att jag slapp vänta på att komma till stan och besöka Feltema. Men … Jag vill ju inte göra fel här, så, hur kopplar jag detta rätt?

Så vitt jag kan utröna kan man identifiera följande (se bifogad bild). Med andra ord vet jag inte hur jag ska tyda de kablar jag markerat med gult. Jag låter även bifoga ISO-schemat ifall någon tycker att det blir enklare att förklara gentemot det.

Tack på förhand!

• Detta svar redigerades för 2 år, 11 månader sedan av . Anledning: Mailavisering
Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng