Svar till: 3st 900:or till min SAAB samling

Forum Modellspecifika forum OG900 3st 900:or till min SAAB samling Svar till: 3st 900:or till min SAAB samling

SAAB älskare.
Deltagare

Turbocab:

Säljaren nämnde att det bara fanns ett fåtal gjorda av AERO 1989:an som han sålde iväg och på så sätt rätt unik. Det är rätt kul att få veta lite info av er som sitter med den kunskapen på SAAB:arnas historia. Mycket uppskattad.

Investorhistorien… det skulle inte alls förvåna mig om det har gått till på det viset, jättekul att få höra den 🙂 Den senaste SAAB:en (2 år sedan) som skulle säljas var en otroligt fin SAAB 9000 -88 (svart) med 800 mil på mätaren. Men den gick till SAAB museet (jag fick inte köpa den). Idag så säljer dom inte bilar längre till personalen.

Jag kan tänka mig att du saknar den, en sån unik bil… tur att den är iordninggjord och finns hos en samlare..

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng