Svar till: Broms och ABS samt hastighetsmätare

Forum Modellspecifika forum NG900/OG9-3 Broms och ABS samt hastighetsmätare Svar till: Broms och ABS samt hastighetsmätare

991aero
Deltagare

Dom första sex siffrorna hör inte till artikelnumret. Det är dom 10 siffrorna som börjar med 0 som du ska tittta på. Sen kanske inte alla skrotar skriver ut nollan men du fattar. Jag kan bara tillägga att jag brukar alltid gå in med tech2 datorn och kolla att det inte ligger några felkoder i minnet. Alltså bara som en extra koll att det verkligen är styrdonet som är boven. För om abs lampan tänds utan att det finns felkoder så är det styrdonet som är paj. Men jag antar att du inte har tillgång till någon felkodsläsare så då får du chansa lite. Men jag har haft säkert över 25 bilar med dina symptom och det är alltid styrdonet som är felet.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng