Svar till: Signalhornskontakt ratt-rattstång, kan man bygga om enkelt?

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Signalhornskontakt ratt-rattstång, kan man bygga om enkelt? Svar till: Signalhornskontakt ratt-rattstång, kan man bygga om enkelt?

Allt föll sig fint mot mitt lågbudgetstuk till sist. 🙂 Jag hittade en rattstång från -72 på garagevinden och konstaterade att min 75B Spökplumpen redan har hålen som det äldre kontaktstiftet fäster i. Samtidigt upptäckte jag att 75B-ratten ganska enkelt kunde borras och kapas till att bli ett utmärkt sportrattnav, till skillnad från äldre hårda rattar. Det dyra rattnavet från Luisi fick alltså åka tillbaka hem till Mr Tuning till förmån för min gratislösning. HÄPP!

Nu återstår att skapa något snyggt och brutalt som lock i mitten av ratten, för saabnavet är lite tight och platt. Troligen blir det något med demoniskt stuk ur 3D-skrivare. >:-)

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng