Svar till: Saab 900 felkoder

Forum Modellspecifika forum NG900/OG9-3 Saab 900 felkoder Svar till: Saab 900 felkoder

Krille
Deltagare

Tack för era svar! Lite som jag själv misstänkte med felkoderna, att det kan va nåt läckage. En montör pratade om ilmamassamittari, luftmängdsmätare/ -sensorn (rätt ord på svenska?). Kan det möjligen vara den också som har problem?
Det blev problem på vägen då ägaren till bilen tyckte det blir för mycket jobb för henne att avregga bilen för export till Finland, så hon bestämde sig för att ta hem bilen till Sverige, men jag pratade idag med henne och lyckades få henne övertalad att lämna kvar den i Finland.
Jag har ännu inte lyckats komma åt bilen ännu då ägaren själv är hemma i Sverige för tillfället, men hon kommer över i början av oktober så skall vi sköta pappersarbetet och sen får felsökningen börja!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng