Svar till: Råd angående rostig länkarmsinfästning vä fr

Forum Modellspecifika forum OG900 Råd angående rostig länkarmsinfästning vä fr Svar till: Råd angående rostig länkarmsinfästning vä fr

Stefan
Deltagare

Fast ibland är det ju skönt att betala sig ur 😉 Men bäst är när man kan välja. Då vet jag att grejer jag köper betalar sig. Ikväll har det blivit lite rensande.
Har ett avlångt hål in mot motorn. Ska jag kapa ur för att lägga i plåt eller fylla med svetsen? Det bör gå att lägga igen med svetsen tycker jag. Vore bara skönt med någon annans synpunkt. Ska hämta reparationsplåt imorgon. Do ser jag mer vad som är lämpligt.
Tanken är att lyfta ur motorn om några år och renovera i motorutrymmet och då har jag tänkt att göra en djuplodning kring rostletande. Ser detta som ett mellansteg som ska vara bra gjort men inte perfekt.

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng