Svar till: 900 Cab -94

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 Cab -94 Svar till: 900 Cab -94

saabaero
Deltagare

Dags att uppdatera lite nu när vintern kommit och garageprojekten sätter igång igen. Tyvärr blev det ingen tvätt i sommar och vips var vintern här igen. Börjar inse att det kommer ta några timmar att få ordning på denna. Har klarat av några enkla saker som bromsar och dragkrok och övergått på elsystemet. Tar en jäkla tid att reda ut avklippta kablar och div andra saker. Mitt ”bästa” elschema är MY91-92 och på Franska… Någon som har ett bättre ?

2 saker som skapar lite huvudbry är larm och ljudsystem.
US-bilar har ju ett Saablarm och jag saknar larmdosa. Verkar inte vara någon annan utväg än att riva bort och ersätta med ett annat så det får bli så.

Nästa detalj är ljudsystemet som också är ett org Clarion där bara slutsteget bak finns kvar. Huvudenhet och CD är borta.
Någon som vet om slutsteget går använda till något annat eller är det enklare att dra nya högtalarkablar bak ?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng