Svar till: SAAB 900 GT Aero 1993

Forum Sälj/Köp Bilar, köpes SAAB 900 GT Aero 1993 Svar till: SAAB 900 GT Aero 1993

turbocab
Deltagare

Den Svarta på Mobile var den jag menade i mitt inlägg ja! Den har tyska papper fortfarande, och har inte vart i trafik sen 2012. Säljaren äger alltså också den svarta utställningsbilen från 1993 som var i Frankfurt bla.

Jag tycker mig ha skönjt att bilar i denna i prisklassen INTE är lättsålda, men helt klart är det mkt spekulation nu och priserna rakar uppåt. Sen om det är rimligt och folk verkligen köper för dom här pengarna är ju en annan fråga. Vill man lägga 300.000 på en bil med 175 hästar så är det ju nice, jag hade aldrig i helvete gjort det valet.

Regin: Jag tror det vart ”Saab 900 Sport” av min för en sån beteckning hittade bilprovaren i nåt Italienskt papper. Jag sade inte emot. 🙂

Slut offtopic….

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng