Svar till: Automatlåda BW 35

Forum Modellspecifika forum OG900 Automatlåda BW 35 Svar till: Automatlåda BW 35

Mats Jedmo
Webbmaster

Jo nu är jag hemma och har tittat i min verkstadshandbok, jag har den på en CD skiva köpt genom klubben. En DVD till 900:an kostar 100:- plus porto eller om du vill spara in portot så kan man köpa en pdf och tanka hem den och då går det ju lite snabbare 🙂

Jag tycker dock att du skall kolla med Anders så att automatlådans kapitel även ingår i 900:ans verkstadshandbok men det skulle jag tro i alla fall.

Enklast når du honom samt info om vilka kataloger som finns via SAAB-klubbens webbsida, i menyn klickar du på reservdelar och sedan på verkstadshandböcker och reservdelskataloger i PDF-format på CD-skivor.

// Mats

SAABoholic

96 GL Super -79 Alabastergul
96 GL Super -79 Alabastergul
99 GLs Automat 4-dörrars -80 Marmorvit
9000 Cse 2,3t/170 A50 -97
9-3 SE 5D 2.0T -00
9-5 Linearsport Sp -03

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng