Svar till: Webmaster informerar !

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Webmaster informerar ! Svar till: Webmaster informerar !

Mats Jedmo
Webbmaster

Jahaja, nu var det dags igen för spam—-
Som av en händelse satt jag framför datorn inloggad när det dök upp 🙁
Raderade ett antal skräpkonton men det var en enveten rackare som registrerade sig lika fort som jag raderade det kontot. Det blev nog 10 gånger eller så på raken under kanske 5 minuters tid. Jaja, nu har jag tillfälligt spärrat för nya att registrera sig 🙁
Jag skall skyndsamt leta upp en liten inloggningsspärr som är relativt enkel för SAAB-folket att greja men förhoppningsvis desto svårare för dessa eviga pillerförsäljare.
Tills det är grejat vill jag ha lite hjälp, om någon hör om någon som vill registrera sig under tiden det inte går, meddela dem att skicka ett mejl till @saabklubben.se”>forum@saabklubben.se så fixar jag till det.

SAABoholic

96 GL Super -79 Alabastergul
96 GL Super -79 Alabastergul
99 GLs Automat 4-dörrars -80 Marmorvit
9000 Cse 2,3t/170 A50 -97
9-3 SE 5D 2.0T -00
9-5 Linearsport Sp -03

3 användare tackade författaren för det här inlägget.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng