Svar till: Saab 900i med T16 -85 *en gång i träsket…*

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900i med T16 -85 *en gång i träsket…* Svar till: Saab 900i med T16 -85 *en gång i träsket…*

M.Broberg
Deltagare

idag spenderade jag lite för lång tid åt att försöka sortera massa förbannad jävla el.

LH 2.2 kablarna försvann och sen dök det upp massa rolig skit!

hittade 2 mer eller mindre kompletta extraljusinkopplingar, den ena tjuvade styrström i höger strålkastares kablage och den andra tjuvade i säkringsboxen. Det var olika typer av kabel samt lite anatt gör att dom såg ut att vara av olika ålder, med den som tagit vid strålkastaren som nyast.’

Stereokablaget blev av med sina två + kablar. den ena gick ut vid höger framskärm sen ut på torpeden, över hal torpeden och inkopplad i vänster framskärm

Jag har lite att pilla med men känns mer.. ”rent” nu

IMG_20191218_144158

• Det här svaret redigerades för 10 månader, 1 vecka sedan av .
  • Det här svaret redigerades för 10 månader, 1 vecka sedan av .
Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng