Svar till: Ja så var det dags igen :-)

Forum Övrigt Allmänt Ja så var det dags igen :-) Svar till: Ja så var det dags igen :-)

Mats Jedmo
Webbmaster

Jo jag hade smygläst lite…….

Men jag tycker om att ha en tidning eller en bok att läsa i. En PDF är väldigt bra att ha som tex en verkstadshandbok eller uppslagsverk för där kan man snabbt söka efter ord eller meningar. En tidning eller bok ger för mig en helt annan känsla när jag läser, men det är ju en smaksak och tur är väl att vi alla är olika. Årets jultomte kom faktiskt med 2 bra böcker, dels Jim’s ”Stora renoveringsboken” och dels Peter Haventon’s ”Bilar – alla tiders nostalgitripp” en helt klart läsvärd bok med mycket bilder samt att man fick reda på att det finns fler biltokar och denna var riktigt ”tokrolig” att läsa och titta i.
Strax före jul kom det dessutom en snäll kille med boken ”Väg val under 50 år för Motorhistoriska riksförbundet. Den är både trevlig och intressant.

// Mats

SAABoholic

96 GL Super -79 Alabastergul
96 GL Super -79 Alabastergul
99 GLs Automat 4-dörrars -80 Marmorvit
9000 Cse 2,3t/170 A50 -97
9-3 SE 5D 2.0T -00
9-5 Linearsport Sp -03

• Det här svaret redigerades för 9 månader, 3 veckor sedan av .

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng