Svar till: Parallellprojekt! 900S '90

Forum Övrigt Projekt / Min bil Parallellprojekt! 900S '90 Svar till: Parallellprojekt! 900S '90

Har du haft ute 9-5 på blocket osv?
annars kanske det är värt att bita i det sura äpplet och sänka priset på 9-5? og900 blir svårare och svårare att hitta fina, hålla i dom man har skadar inte.

9-5an är ute på Blocket och är den billigaste som finns under 11000mil
Min har gått 9000. Jag har frågat om byten i annonsen men bara fått ett fartyg som erbjudande.
9-5an är fin men inte i superputs osv.
Min S är snygg på bild men inte lika fin irl. Så en S i liknade skick går nog att hitta. Men, S:en går väldigt fint och tyst i motorn, växellådan är tyst å go’ och det får man ju oxå värdera.
Men om dottern ska kunna röra sig mer fritt vill jag nog ändå ha en ABS/SRS-bil… Nja, det är inte lätt, hon kanske inte kommer köra mycket alls….

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng